Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA PRE ZAČIATOČNÍKOV – II. stupeň ZŠ I. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný Cieľ vzdelávacej aktivity: - umožniť účastníkom kurzu získať základné vedomosti a zručnosti z nemeckého jazyka - rozvíjať zručností ( čítanie, písanie, počúvanie, hovorenie) - naučiť žiakov reagovať v cudzom jazyku na bežné situácie, viesť krátke dialógy - viesť žiakov k získavaniu vedomostí z cudzieho jazyka hravou a zábavnou formou - získať schopnosť opísať seba, rodinu, známych, okolie, byt, detskú izbu, školu, vyučovanie - získať základné informácie o Nemecku a svojej krajine - naučiť žiakov kladne i záporne reagovať na dané situácie Cieľová skupina: - žiaci 2. stupňa ZŠ Požadované vstupné vzdelanie: - žiadne Profil absolventa: - absolvent kurzu získa základné komunitatívne schopnosti, zoznámi sa s gramatickými javmi, vie ich použiť pri konverzácii - absolvent dokáže reagovať v nemeckom jazyku, viesť krátke dialógy na prebrané témy, dokáže opísať svoju rodinu, byt, školu, predstaviť sa v nemeckom jazyku, poprosiť a poďakovať Metódy výučby: Výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca,..). - kurzy budú vedené ako dvojhodinové stretnutia dvakrát týždenne Forma záverečnej skúšky: Záverečný test pozostáva z písomnej a ústnej časti. Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra: Gabriele Kopp, Konstance Frölich: Pingpong Neu
|
||||||||||||||||||||||
Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA PRE ZAČIATOČNÍKOV – II. stupeň ZŠ II. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný Cieľ vzdelávacej aktivity: - upevniť a rozšíriť vedomosti z nemeckého jazyka získané na 1. kurze - rozvíjať zručnosti (čítanie, písanie, počúvanie, hovorenie) - naučiť žiakov reagovať v cudzom jazyku na bežné situácie, viesť krátke dialógy - viesť žiakov k získavaniu vedomostí z cudzieho jazyka hravou a zábavnou formou - naučiť žiakov kladne i záporne reagovať na dané situácie - získať schopnosť opísať mladých ľudí, priateľov, svoje koníčky, prázdniny, jedlá, povolania - získať základné informácie o nemecky hovoriacich krajinách - schopnosť vyjadriť v cudzom jazyku svoje sny, túžby, želania Cieľová skupina: -žiaci 2. stupňa ZŠ so základnými vedomosťami z nemeckého jazyka -žiaci ZŠ, ktorí absolvovali prvý kurz pre začiatočníkov ZŠ Požadované vstupné vzdelanie: - základné vedomosti z nemeckého jazyka na úrovni kurzu Nemčina pre začiatočníkov – II. st. ZŠ I. Profil absolventa: - absolvent kurzu získa základné komunitatívne schopnosti, zoznámi sa s gramatickými javmi, vie ich použiť pri konverzácii - absolvent dokáže reagovať v nemeckom jazyku, viesť krátke dialógy na prebrané témy, dokáže opísať svoju rodinu, byt, školu, predstaviť sa v nemeckom jazyku, poprosiť a poďakovať Metódy výučby: Výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca,..). - kurzy budú vedené ako dvojhodinové stretnutia dvakrát týždenne Forma záverečnej skúšky: Záverečný test pozostáva z písomnej a ústnej časti. Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra: Gabriele Kopp, Konstance Frölich: Pingpong Neu
|
||||||||||||||||||||||
Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA PRE ZAČIATOČNÍKOV – II. stupeň ZŠ III. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný Cieľ vzdelávacej aktivity: - prehĺbiť a rozšíriť vedomosti z nemeckého jazyka získané v prvých dvoch kurzoch pre začiatočníkov - rozvíjať zručnosti (čítanie, písanie, počúvanie, hovorenie) - naučiť žiakov viesť dialógy, reagovať v nemeckom jazyku, pýtať sa, poprosiť o niečo, objednať si jedlo a pod. - viesť žiakov k prehĺbeniu vedomostí z cudzieho jazyka hravou a zábavnou formou - získať schopnosť vyjadriť sa k téme: šport, kultúra, hudba, priateľstvo, bývanie, sviatky - naučiť žiakov vyjadriť v cudzom jazyku svoje sny, túžby, želania a to písomnou i ústnou formou - aktívne sa podieľať na riešení problémov - porovnať život v nemecky hovoriacich krajinách a u nás Cieľová skupina: - žiaci 2. stupňa ZŠ so základnými vedomosťami z nemeckého jazyka - žiaci ZŠ, ktorí absolvovali prvé dva kurzy pre začiatočníkov ZŠ Požadované vstupné vzdelanie: - základné vedomosti z nemeckého jazyka na úrovni kurzu Nemčina pre začiatočníkov – II. st. ZŠ II. Profil absolventa: -absolvent kurzu získa základné komunitatívcne schopnosti, zoznámi sa s gramatickými javmi, vie ich použiť pri konverzácii -absolvent dokáže reagovať v nemeckom jazyku, viesť krátke dialógy na prebrané témy, dokáže opísať svoju rodinu, byt, školu, predstaviť sa v nemeckom jazyku, poprosiť a poďakovať Metódy výučby: Výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca,..). - kurzy budú vedené ako dvojhodinové stretnutia dvakrát týždenne Forma záverečnej skúšky: Záverečný test pozostáva z písomnej a ústnej časti. Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra: Gabriele Kopp, Konstance Frölich: Pingpong Neu © Mgr. Alexandra Gubíková a Mgr. Mária Ďuríková PK NEJ |