Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA HROU PRE DETI – PRVÝ KONTAKT I. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný kurz Cieľ vzdelávacej aktivity: - správne vyslovovať - osvojiť si hravou formou slovnú zásobu - samostatne, primerane veku komunikovať - klásť jednoduché otázky a jednoducho odpovedať - motivovať formou hry - mať radosť z učenia - naučiť sa pracovať v skupinách Cieľová skupina: - deti vo veku 6 až 8 rokov Požadované vstupné vzdelanie: - znalosť latinky, žiadna znalosť nemčiny Profil absolventa: - absolvent sa vie pozdraviť, rozlúčiť, vymenovať farby, vie sa predstaviť, opísať predmety v školskej taške - absolvent je schopný opísať činnosti v škole, pozná rôzne hry, vymenuje zvieratá, opisuje osoby, pomenúva časti hlavy - vedie jednoduché dialógy Metódy výučby: - výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca, ...) - kurzy budú vedené ako hodinové stretnutia trikrát týždenne / počet hodín v týždni sa dá upraviť formou dohody smerom dole, t. z. na 2 vyučovacie hodiny Forma záverečnej skúšky: - ústny pohovor – pri hre Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra: Gabriele Kopp, Josef Alberti, Siegfried Büttner: Tamtam |
||||||||||||||||||||||||
Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA HROU PRE DETI – PRVÝ KONTAKT II. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný kurz Cieľ vzdelávacej aktivity: - zdokonaľovať komunikáciu - rozvíjať slovnú zásobu - mať radosť z učenia nemčiny - učiť sa počas hry - rozvíjať schopnosť dramatizovať - učiť sa naspamäť piesne, riekanky a týmto si cvičiť pamäť, slovnú zásobu, gramatické štruktúry - rozvíjať predstavivosť Cieľová skupina: - deti vo veku 6 až 8 rokov Požadované vstupné vzdelanie: - vedomosti na úrovni kurzu Nemčina hrou pre deti – prvý kontakt I. Profil absolventa: - absolvent pomenúva predmety, činnosti, vie počítať do 6, vymenuje hračky, opisuje a pomenúva zvieratá, vymenuje členov rodiny - absolvent je schopný pochopiť význam krátkych textov Metódy výučby: - výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca, ...) - kurzy budú vedené ako hodinové stretnutia trikrát týždenne / počet hodín v týždni sa dá upraviť formou dohody smerom dole, t.z. na 2 vyučovacie hodiny Forma záverečnej skúšky: - ústny pohovor – pri hre Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra Gabriele Kopp, Josef Alberti, Siegfried Büttner: Tamtam
|
||||||||||||||||||||||||
Názov vzdelávacej aktivity: NEMČINA HROU PRE DETI – PRVÝ KONTAKT III. trimester Organizačná forma vzdelávacej aktivity: prezenčný kurz Cieľ vzdelávacej aktivity: - rozvíjať predstavivosť pomocou dramatizácie rozprávok - viesť k zodpovednosti a k radosti z dosiahnutých výsledkov - jednoducho, samostatne rozprávať s využitím starej i novej slovnej zásoby - nenásilnou formou si osvojovať základné gramatické javy a správne ich požívať vo svojom ústnom i písomnom prejave - napísať krátky text k jednotlivým témam Cieľová skupina: - deti vo veku 6 až 8 rokov Požadované vstupné vzdelanie: - vedomosti na úrovni kurzu Nemčina hrou pre deti – prvý kontakt II., prípadne vedomosti získané na základe knihy Tamtam Profil absolventa: - absolvent vyjadruje svoje želania, pomenúva a opisuje časti tela, predmety v triede - absolvent pozná množstvo ďalších hier, opisuje zvieratá, hovorí primerane veku o detských televíznych programoch a kreslených rozprávkach - absolvent vie jednoducho porozprávať krátky príbeh Metódy výučby: - výučba v tomto kurze prebieha podľa princípov komunikatívnej didaktiky so zohľadnením všetkých sociálnych foriem (skupinová práca, práca v pléne, vo dvojiciach, s obrazovým materiálom, projektová práca, ...) - kurzy budú vedené ako hodinové stretnutia trikrát týždenne / počet hodín v týždni sa dá upraviť formou dohody smerom dole, t. z. na 2 vyučovacie hodiny Forma záverečnej skúšky: - ústny pohovor – pri hre Celkový rozsah vzdelávacej aktivity: 54 vyučovacích hodín Učebný plán:
Študijná literatúra: Gabriele Kopp, Josef Alberti, Siegfried Büttner: Tamtam © Mgr. Alexandra Gubíková a Mgr. Mária Ďuríková PK NEJ |